Friday, June 1, 2012

Tahniah

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia


Ucapan Sekalung TAHNIAH diucapkan kepada Dato' Abdul Rahim bin Mohd Radzi yang baru dilantik menjadi Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri menggantikan Tan Sri Mahmud bin Adam


Sebelum ini Dato' Abdul rahim merupakan Timbalan Ketua Setiausaha Keselamatan KDN,

Ketua Setiausaha sesebuah kementerian merupakan Jawatan tertinggi di dalam sesebuah kementerian yang tidak terikat dengan POLITIK. Mereka merupakan penjawat Awam yang dilantik.

Sebenarnya suka saya kongsikan perihal Dato' Abdul Rahim (almaklumla pernah bekerja dengan beliau)

Beliau such a nice boss, dia tegas tapi masih boleh bertolak ansur, Teringat semasa saya menjadi Floor Manager untuk Majlis pembukaan pejabat baru di Shah Alam, saya mengadap beliau nak tunjukan skrip saya (x la sehebat mana...) rasa kelakar tau bila dia tanya

U PTD mana? I x pernah jumpa u.. U x attend meeting ke?

Oh Dato' saya kuli je bkn PTD

Ok bagus, ....

saya pernah lewat berjumpa beliau, almaklumla nak jumpa pukul 7.00am mana sempat kan, pastu kena tunggu lebih 2 jam sebab beliau meeting..... *apapun Tahniah dato.... Hope boleh bekerja dengan Dato lagi yer..If nak saya buatkan script saya dengan terbuka menerima......


p/s : tetiba rasa rindu pulak kt jabatan lama, saya rindu suasana kesibukan di sana, jadi juru acara, floor manager....di sini saya totally buat account....xpela inshaAllah lepas ni akan merasa seronok dengan buku ilmiah pula....

                                                                               hugs,
                                                                             yaya

No comments:

Post a Comment