Thursday, March 10, 2011

Talent

Everyone have their own talent is it, same like me, I cant sing!!!! g karoeke pun bole bilang dgn jarila pak cik..heheheh x suka x suka..............!!! kan nenek da cakap nenek nak jadi wartwan penyiaran...blurp......Berangan seketika, ada hati nk kerja dgn CNN, Bernama pun x lepas, x pe, Cik yaya akan pastikan impian cik yaya terlaksana...jgn pandang ku sebelah mata hanya kerna ku pernah buat dosa, ok Cik yaya apa2 jela malas nak layan kamu ni yg kuat berangan,


Saya amat teruja dapat menonjolkan bakat terpendam saya,so saya mmg sengaja nk upload pix saya menjadi Org POYO....*saya akan mengupload hasil tulisan kreatif saya selama menjadi pengacar majlis yg x berapa glamour di BKF soon, tp sblm saya sgt rajin utk itu, saya akan mengupload phot2 yg sgt sudah basi..yg x basi2...




                                 Majlis Dialog bersama pengedar Filem di Kuala Lumpur
              Anugerah di BKF,Putrajaya




P/s:saya sedang mencari more pix, especialy wit MR.TAH, coz x ada sapa yg menguploadkn di FB, sy pun x ada since masa tu event besar n sgt busy........................apapun pasangan sy silih beganti mereka smua hebat2 belaka dan GANTANG, 




apapun nila pasangan sy yg so far secocok hahahaha, sama2 JOHOREAN+JAWANESE+RAMPING ngeeee~~~ Semoga Mr.TAH x merajuk k...heheheh






apapun hadif ttp dihati OKEY,...heheheheh


hugs,
yaya

No comments:

Post a Comment