Thursday, June 10, 2010

lovely BFF.......& cuti bestnya.....part 3


Selain Singapore kami juga mmg terkenal dengan pemakan....owh tidak now gain 4 kg....OMG...but still ok....whatever la.....janji I happy.....

HAIR SALOON


Sebulan sekali kena buat treatment if nak rambut cantik macam saya.....
hahahahahah(cantek ke?)

thax my hairstylish....min...
cantek=selesa rambut ni....

bestnya,....
credit kt fahmy+hadif yg sudi menunggu.....
saya dpt discount tau....
bestnya,,...++++
harganya ...ehmmm lu pikirla sendiri....

CHINESE FOOD

We love food.... how about u???
kerja kami memang makan memanjang....




sedap x???


vegetable chinese soup....agaknya la kot...


mee chinese style...


spicy chinese style....

nila yg suka belanja saya makan....
dia mmg suka makan...
mcm saya....

 nak tgk x rambut saya yang bersinar2 tu???? jap erk...


cantek x???/
ape hodoh...
cili mulut tu kan baru tau...



MAKAN_MAKAN

makan memAng hobby saya....,...so check it out ya....
hadif mmg x kedekut dgn sesiapa pun...dia mmg baik hati bila ada rezeki lbh ckit...
walaupun keretanya hanyala mini cooper x mcm korg yang naik Bmw tp dia mmg bnyk duit utk makan..(hahahahahhaha...jum gelak ramai2)






we love food~!!!!!.....


hugs.
yaya

No comments:

Post a Comment