Thursday, May 20, 2010

Bosan...

Hi,

saya mmg tgh bosan..dunno why...even during working hours dunno what should I do..ya Allah please open my heart+mind....ehmm..rasanya mcm nk jadi fully houswife je..tp bole ke saya ni?since dulu2 sy mmg minat sgt kids..kira if bdk kecil jmpa sy msti diaorg tertarik..ehmmm tula saya...
U noe since my lovely niece bole call me CIK FARA..so all of them da x panggil saya cik yaya lagi...ishhhhhhhhhhhhhhh
apala kan.!!!! I love when all of u call me......ishhh what should I do................



BORED WITH UR HAIR,...LET CHANGE UR HAIRSTYLE.....
HUGS..
yaya

Wednesday, May 19, 2010

I'm back

Hye,


Previous entry seem like I’m really hot with one lady…ya… but wont think about her…ala dia mmg not Important in my life..so???Buat apa nak ambil kisah….Just very happy spend my weekend dgn my niece,nephew and lovely sister…My sis sgt2 best…hahaha coz I bole marah dia tp dia x blh mrh sy…sorry ya k.yuz…may be u read my blog…hheehhehehe….



Weekend ni mmg sgt best…..

Org asik ckp nk g oversea je…sy ni bila lg…tp x pe la…over river da pergi ok la kan…

Lupa nk ckp…

Welcome home…..hadif….almost a month u have been in Vietnam and now u’re in Home…thnked for the baju …so after this cari tailor la jwbnya…disbbkn awak bli 4 pasang baju frm there..I gonna get 3…another 1 dia bg mak dia…ala mak dia da bnyk baju kira okla tu…hheehehhe gurau je…my bro in law pun bru blk dr hongkong so dia pun bg la sepasang baju dr sana….thax ya…dia blikn crocs utk sy…sbnrnya bila my sis bli crocs diawal kmunculannya I x bminat pun..even my dad pun excited to have 1…I dun have feeling pun..ni da free ambil jela kan..so conclusionnya jgn marah……bju kerja I smua dr oversea tau./..u all dpt ke???ahhahahah bengongla aja ni….

Suka tgk keletah Haziqah yng sgt gedik and manja…dia tu cik yaYA’s junior…hahahah..okla tu…

Haziq plak…dia mmg beruntung kecil2 da dpt apa yg dia nk…Kamera mcm pak ucu…tp murah ckit la…but still mhl dr cik yaya punya…ishhhh jealous…dia pun da ada hp..hp dia e66 canggih x???beruntung haziq..ala dia pun budak baik…gonna to call him ALONG…tp dia mcm x suka..

Cerita kelakar:

My sis ambil I balik kerja on Friday..so of course I wore proper dgn scarf….then time dinner kt Secret recipe tu…aziq suka tgk sy…x tau nape…bila temankn ziqah wash her hand brula k.yuz ckp…*nak tau ape yg k.yuz ckpkan…..

Haziq Tanya cik yaya tu pkai tudung ke x…kjap pkai kejap x…huhu..klakarla aziq tu..tanyala sy sendiri…

Dia mmg gud boy..solat..5 times…Cuma biasala keletah….ahhahaha haziq..u’re super duper extra nice…

Tu baru 2 org sy cetakan..blum lg 3 org….

Cuma jarang jumpa kimie…

Kimie lg klakar..mama dia g gold coast x bwk dia…si eqal Tanya dia kimie where ur mama..tau x kimie ckp ape????mama dia dlm kubur…..adui…klu yer pun geram dgn mama bnykan bsabar k….

X sangka sy da ada 5 anak…ishhhh if kahwin dlm waktu tdekat if ada rezeki utk timang cahaya mata why not..if x ada sy nk besarkan ank2 sy yg 5 ni…heehehheh

Ziqah nk princess ya..nanti cik yaya blikan ok…

Putri+eqal nk psp….nanti cik yaya blik ok….

Lg??????cukup ke????

Ahhahaha cik yaya nk kumpul nk travel ni….

Haziq with his camera..
damn jealous...
haziq nk buat sy jeles je...

since abg bad always travel so mmg banyak gila magnet ni...
my princess....


the end...
hugs.
yaya



Tuesday, May 18, 2010

happy birthday's Pn.Juriah Hj Ali

happy birthday to my beloved aunty.....
da tua da..hehhheeh~!!!
btw nantila kita celebe ya.....




hehehheeheh....
hugs,
yaya

Happy Teacher's day...

Selamat hari guru buat guru2 di seluruh Dunia..terutama kepada mak saya....dia guru tau......x caya tanya la dia sendiri..dia guru kat umah juga.....rotan sentiasa di tangan....

X pernah terfikir nak jadi guru...sebab takut diaorg buli saya nanti....saya ni jenis tidak sampai hati...huhu..abis semua ank murid dapat A....btw kerjaya perguruan sangat berat tau...Bknnya senang, The best teacher ever ialah....time skolah menengah...
PN.HABSAH BINTI NGAH MAT ARIF.................dia sgt2 best..ajar english n paling sporting..bila la nk jumpa dia kan... tunggu sy kahwinla sy jemput dia.....dia adalah big supporter utk debate team...diala yg work hard....ishhh rindu time tu....even kami just got 3rd place di peringkat daerah but it was the best memory ever......

Cikgu yang lain ramai lg..cuma x brapa rapat je...almaklumla sy sgt nakal dulu.....teringat yang sy pernah jadi Pen.Ketua Pengawas sesi Petang...ishhh sgt glamour time tu...sy glamour pun sbb family kot..hahahahha lupakan jela yer.......hahahahhah

PN.SAFIAH... the best lecturer in the world........really...ishhhhhh miss u damn much......


sekian untuk waktu & ketika ini....
Hugs,
yaya

Sunday, May 16, 2010

saya da lama maafkn anda

entry ni mmg khas utk seorg wanita yg sgt berbibir tebal+perasan+mulut mak oii...

firt of all knapa nk myibuk hal sy lagi...cukupla sebarkn fitnah psl sy time awk extend kt uitm dulu,ceta buruk dgn my junior psl sy...awk ni knapa da x ada modal ke..tula yg sbb awk extend..mak suruh blaja tp awk jaja ceta saya...knapa awk?/sy x ada ceta buruk psl awk pun..awk ni kan...entahla awk...saya da maafkn da..lps tu awk buat lg..sy wat reunion x pun sbb nk hebahkn psl sy kawen....sy pun x sure bila sy akan kawen..sy tau awk stil myibuk nk tahu psl hidup sy klakar kan...funny....so funny..rupanya slama ni ada juga yg mjadi pminat setia ku...saya da maafkn awk..
awk btaubatla.....
awk jgn wat ceta pasal org lain..awk jaga diri awk..if awk rasa awk anak org kaya..so x pyh blaja kt UITM tu..g blaja kt oversea....if rasa hebat sgt so g la tnjukn kt kami yg awk blk CEO syrkat bsr....ayah awk manager bank je bkn owner bank pun..any time boleh di fire..ahahahahahah sungguh jahat mulutku..jadila mcm ayah sy..x mkn gaji pun..ddk umah bsara....x ada sapa pun pduli..hehheheeheheh..

ok la kpada wanita yg terasa tu..if org yg anda smpikn ceta buruk tu mghina+mgutuk+mgeji sy..anda tanggung dosa ok...
sy x risau coz ada shbt yg setia kt blkng sy...
ada family yg sgt fhm sy...
sy ada bf yg sgt syg sy....
awk tu ape ada...
ahhahahahaha

*mmg entry ni dlm keadaan jaht*


sorry ya